Livrare & Retur
Prezentare generală a opțiunilor de livrare
Pixie Nails oferă metode de livrare ideale pentru orice cerință. Fie că este vorba de prețuri mici sau de timp de livrare rapid, noi vă putem oferi cele mai optime soluții de livrare. In plus, puteți ridica comanda dumneavoastră direct din Magazinul nostru, din Bd. Basarabia 163, sector 3, Bucursti . Pe această pagină veți găsi o prezentare generală a tuturor metodelor de livrare disponibile.
1. Comandați produsele și specificați metoda de livrare (din magazin, curier, Fanbox)
2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii si detaliile de livrare.
3. Așteptați pregatirea si livrarea comenzii dvs.
4. Ridicați comanda, in funcție de metoda de livrare selectată.
Livrare Standard Prin Curier
Livrare Bucuresti si Romania | |
---|---|
Livrare colete prin Fan Courier. Timp de livrare: | 1-2 zile lucratoare |
Livrare Europa | |
---|---|
Livrare colete prin DPD Courier. Timp estimativ de livrare: | 3-7 zile |
Livrare internațională
Țările în care livrăm: Germania, Austria, Italia, Belgia, Danemarca, Estonia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Spania, Franța, Finlanda, Portugalia, Suedia.
Ridicare de la sediu
Pixie Nails vă oferă posibilitatea de a ridică coletul de la sediul nostru din Bd. Basarabia, nr. 163, sector 3, București. După confirmarea comenzii, veți primi un mesaj cu detaliile necesare pentru a putea intră în posesia comenzii.
Condiții de livrare
Coletele sunt în general trimise în 1 zi de la primirea comenzii sau a platii și sunt expediate prin curier cu numar urmărire și livrare fără semnătură. Orice metodă alegeți, veți avea un nr. de AWB pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile transportului. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de tara de destinatie. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costurile de livrare iar taxele de transport se vor aplica pentru fiecare dintre ele. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Nu se vor efectua livrari sambata si duminica. Orice comanda plasata vineri va fi expediata incepand cu ziua de luni.
Nu se vor efectua livrari de sarbatori sau in zilele libere legale.
Returnare de produse
Conform Ordonanței nr. 34/2014, clienții / consumatorii au dreptul de a returna produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului, în următoarele condiții:
Produsele beauty (geluri, soluții, consumabile, ustensile, nail art, etc. )
-să fie sigilate.
-să dețină eticheta originală.
-să dețină toate accesoriile aferente.
-să nu existe urme de utilizare, fără urme de deteriorare sau uzură.
-ambalajul să nu fie deteriorat, sau să prezinte zgârieturi.
Aparatură electrică (freze, lămpi led, aspiratoare, etc. )
-să dețină eticheta originală.
-să dețină toate accesoriile aferente.
-să dețină certificatul de garanție, în original.
-să nu existe urme de utilizare extinsă, fără urme vizibile de deteriorare sau uzură.
-fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile de utilizare.
-ambalajul să nu fie deteriorat, sau să prezinte zgârieturi, șocuri mecanice/electrice.
Dacă ați achiziționat mai multe produse de același fel și doriți să le returnați pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar în cazul în care sunt sigilate (în cazul produselor sigilate de către producător, cu scopul de a proteja conținutul).
Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercită dreptul de retragere.” Drept urmare, în cazul în care consumatorul returnează produsul într-o stare ce diminuează valoarea acestuia, comerciantului i se permite să scadă o parte din suma returnată clientului.
Tot astfel, potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afară spațiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”
Ne obligăm să restituim clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea și verificarea lor.
Conform Ordonanței 34/2014, cheltuielile de livrare vor fi suportate de către client. („Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”). Suma înapoiată clientului nu include costurile de livrare sau de ramburs, ci doar valoarea efectivă de achiziție a produsului. Toate produsele returnate trebuie să îndeplinească, de asemenea, condițiile menționate mai sus, pentru a putea fi eligibile pentru returnarea sumei integrală.
Ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea unui retur în cazul unor returnări repetate sau în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile prevăzute mai sus.