Livrare & Retur

Prezentare generală a opțiunilor de livrare
Pixie Nails oferă metode de livrare ideale pentru orice cerință. Fie că este vorba de prețuri mici sau de timp de livrare rapid, noi vă putem oferi cele mai optime soluții de livrare. In plus, puteți ridica comanda dumneavoastră direct din Magazinul nostru, din Bd. Basarabia 163, sector 3, Bucursti . Pe această pagină veți găsi o prezentare generală a tuturor metodelor de livrare disponibile.
1. Comandați produsele și specificați metoda de livrare (din magazin, curier, Fanbox)
2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii si detaliile de livrare.
3. Așteptați pregatirea si livrarea comenzii dvs.
4. Ridicați comanda, in funcție de metoda de livrare selectată.
Livrare Standard Prin Curier
Livrare Bucuresti si Romania | |
---|---|
Livrare colete prin Fan Courier. Timp de livrare: | 1-2 zile lucratoare |
Livrare Europa | |
---|---|
Livrare colete prin DPD Courier. Timp estimativ de livrare: | 3-7 zile |
Livrare internațională
Țările în care livrăm: Germania, Austria, Italia, Belgia, Danemarca, Estonia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Spania, Franța, Finlanda, Portugalia, Suedia.
Ridicare de la sediu
Pixie Nails vă oferă posibilitatea de a ridică coletul de la sediul nostru din Bd. Basarabia, nr. 163, sector 3, București. După confirmarea comenzii, veți primi un mesaj cu detaliile necesare pentru a putea intră în posesia comenzii.
Condiții de livrare
Coletele sunt în general trimise în 1 zi de la primirea comenzii sau a platii și sunt expediate prin curier cu numar urmărire și livrare fără semnătură. Orice metodă alegeți, veți avea un nr. de AWB pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile transportului. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de tara de destinatie. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costurile de livrare iar taxele de transport se vor aplica pentru fiecare dintre ele. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Nu se vor efectua livrari sambata si duminica. Orice comanda plasata vineri va fi expediata incepand cu ziua de luni.
Nu se vor efectua livrari de sarbatori sau in zilele libere legale.
Returnare de produse
Politica de Retur – Pixie Nails
1. Dreptul de retragere
Conform Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, ai dreptul de a te retrage din contract, fără a justifica decizia, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
2. Condițiile exercitării dreptului de retur
Pentru a putea exercita dreptul de retur, este necesar să:
- Produsele beauty (geluri, soluții, consumabile, ustensile, nail art, etc. )
-să fie sigilate.
-să dețină eticheta originală.
-să dețină toate accesoriile aferente.
-să nu existe urme de utilizare, fără urme de deteriorare sau uzură.
-ambalajul să nu fie deteriorat, sau să prezinte zgârieturi.
ATENTIE! : Produsele cosmetice desigilate sau folosite nu pot fi returnate din motive de igienă și protecție a sănătății!
- Aparatură electrică (freze, lămpi led, aspiratoare, etc. )
-să dețină eticheta originală.
-să dețină toate accesoriile aferente.
-să dețină certificatul de garanție, în original.
-să nu existe urme de utilizare extinsă, fără urme vizibile de deteriorare sau uzură.
-fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile de utilizare.
-ambalajul să nu fie deteriorat, sau să prezinte zgârieturi, șocuri mecanice/electrice.
3. Excepții de la dreptul de retur
Nu se acceptă returul pentru:
-
Produse cosmetice a căror sigiliu a fost desfăcut;
-
Produse personalizate sau fabricate la comandă;
-
Produse cu termen de valabilitate expirat sau cu data de expirare aproape;
-
Produse deteriorate din vina clientului.
4. Procedura de retur
Pentru a returna un produs, urmează pașii:
-
Contactează serviciul nostru clienți prin email la: info@pixienails.ro sau telefonic la +40 725 150 007, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, comunicând intenția de retur și detalii despre comandă.
-
Primești aprobarea și instrucțiunile privind returnarea produsului (adresa, modalitatea de ambalare etc.).
-
Trimite coletul înapoi folosind o firmă de curierat, la adresa comunicată.
-
Conform Ordonanței 34/2014, costurile de returnare sunt suportate de către client, cu excepția cazului în care produsul este defect sau livrat greșit.
-
Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la notificarea intenției de retur.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea unui retur în cazul unor returnări repetate sau în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile prevăzute mai sus.
5. Rambursarea contravalorii produselor returnate
După ce primim și verificăm produsele returnate, vom efectua rambursarea sumei plătite, inclusiv costul inițial al livrării standard (dacă a fost cazul), în termen de 14 zile lucrătoare.
Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată folosită la achiziție.
Ne rezervăm dreptul de a reține rambursarea până la primirea produsului și verificarea stării acestuia.
6. Produse defecte sau livrate greșit
Dacă ai primit un produs defect, deteriorat sau diferit față de cel comandat, te rugăm să ne contactezi în termen de 48 de ore de la primire.
Vom înlocui produsul sau vom rambursa integral, inclusiv costurile de transport.
7. Contact
Pentru orice întrebări privind returul, ne poți contacta:
-
Email: info@pixienails.ro
-
Telefon: +40 725 150 007
📅 Ultima actualizare: [21.06.2025]